Cənab Prezident İlham Əliyevin fəaliyyəti müasir Azərbaycan dövlətçiliyinin formalaşması və inkişafında ardıcıl, mərhələli və strateji xarakter daşıyan idarəetmə modeli kimi qiymətləndirilir və bu fəaliyyət konkret illər, seçki mərhələləri və baş vermiş tarixi hadisələr kontekstində təhlil edildikdə onun sistemli və uzunmüddətli mahiyyəti aydın şəkildə üzə çıxır. 2003-cü il Azərbaycan Respublikasının siyasi tarixində fundamental dönüş nöqtəsi olmuşdur; həmin ildə keçirilmiş prezident seçkiləri nəticəsində Cənab Prezident İlham Əliyevin ilk dəfə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçilməsi ölkədə siyasi varisliyi təmin etmiş, Ulu Öndər Heydər Əliyevin müəyyən etdiyi milli inkişaf strategiyasının yeni tarixi mərhələdə davamlılığı qorunmuşdur və bu dövrdə əsas prioritet daxili siyasi sabitliyin möhkəmləndirilməsi, dövlət institutlarının funksional səmərəliliyinin artırılması və müstəqil dövlətçilik əsaslarının dönməzliyinin təmin edilməsi olmuşdur.
2004-2008-ci illərdə regionların sosial-iqtisadi inkişafına dair dövlət proqramlarının qəbul edilməsi və ardıcıl icrası iqtisadi idarəetmədə planlı yanaşmanın gücləndirilməsinə, regionlararası sosial fərqlərin azaldılmasına və əhalinin rifah səviyyəsinin yüksəldilməsinə xidmət etmişdir. 2005-ci ildə keçirilmiş Milli Məclis seçkiləri və konstitusion dəyişikliklər siyasi sistemin institusional əsaslarını möhkəmləndirmiş, qanunverici hakimiyyətin funksional imkanlarını genişləndirmişdir. 2006-cı ildə Bakı–Tbilisi–Ceyhan əsas ixrac neft kəmərinin tam istismara verilməsi Azərbaycanın qlobal enerji bazarına inteqrasiyasında keyfiyyətcə yeni mərhələ yaratmış, ölkənin iqtisadi və geosiyasi əhəmiyyətini əhəmiyyətli dərəcədə artırmışdır. 2008-ci ildə keçirilmiş prezident seçkilərində Cənab Prezident İlham Əliyevin ikinci dəfə Prezident seçilməsi həyata keçirilən siyasi və iqtisadi kursa verilən ümummilli dəstəyin ifadəsi olmuşdur. 2008–2009-cu illərdə qlobal maliyyə-iqtisadi böhran şəraitində Prezidentin praqmatik və çevik iqtisadi siyasəti nəticəsində Azərbaycan iqtisadiyyatı ciddi tənəzzüldən qorunmuş, bank-maliyyə sistemi sabitliyini saxlamış, sosial öhdəliklərin icrası tam təmin edilmişdir. 2010–2012-ci illərdə qeyri-neft sektorunun inkişafına yönəlmiş dövlət proqramlarının icrası iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi siyasətinin real nəticələrini ortaya qoymuşdur. 2013-cü ildə keçirilmiş prezident seçkiləri nəticəsində Cənab Prezident İlham Əliyevin üçüncü dəfə dövlət başçısı seçilməsi enerji diplomatiyası, iqtisadi inkişaf və institusional islahatlar kursunun davamlılığına verilən siyasi qiymət kimi çıxış etmişdir və bu mərhələdə Cənub Qaz Dəhlizi layihəsinin beynəlxalq hüquqi-siyasi mexanizmləri formalaşdırılmışdır. 2016-cı ildə keçirilmiş konstitusion referendum idarəetmə sisteminin çevikliyini artırmış, icra hakimiyyətinin səmərəliliyinin yüksəldilməsinə hüquqi zəmin yaratmış, həmin ilin aprel ayında baş vermiş hərbi toqquşmalar isə Azərbaycan Ordusunun döyüş qabiliyyətini və dövlətin hərbi-siyasi iradəsini nümayiş etdirmişdir. 2017-ci ildə Bakı–Tbilisi–Qars dəmir yolunun istifadəyə verilməsi Azərbaycanın regional nəqliyyat və logistika qovşağına çevrilməsini sürətləndirmişdir.
2018-ci ildə keçirilmiş prezident seçkilərində Cənab Prezident İlham Əliyevin dördüncü dəfə Prezident seçilməsi sosial siyasətin genişləndirilməsi, kadr islahatlarının dərinləşdirilməsi və dövlət idarəçiliyində yeni idarəetmə yanaşmalarının tətbiqinə verilən ictimai etimadın davamı olmuşdur. 2020-ci il Azərbaycan dövlətçilik tarixində taleyüklü mərhələ kimi yadda qalmış, 27 sentyabr 2020-ci il tarixində başlayan və 10 noyabr 2020-ci il tarixində başa çatan Vətən müharibəsi nəticəsində Cənab Prezident İlham Əliyevin Ali Baş Komandanlığı ilə Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyü bərpa edilmiş, hərbi Zəfər milli ideologiyanın əsas dayaqlarından birinə çevrilmişdir. 10 noyabr 2020-ci il tarixli üçtərəfli Bəyanat Cənubi Qafqazda yeni siyasi və təhlükəsizlik reallıqları formalaşdırmışdır. 2021–2023-cü illərdə işğaldan azad edilmiş ərazilərdə genişmiqyaslı bərpa və yenidənqurma strategiyası həyata keçirilmiş, bu çərçivədə 2021-ci ildə Füzuli, 2022-ci ildə Zəngilan, 2023-cü ildə Laçın beynəlxalq hava limanlarının istifadəyə verilməsi postmünaqişə dövrünün əsas infrastruktur nailiyyətləri kimi qiymətləndirilmişdir və 2023-cü ilin sentyabrında həyata keçirilmiş lokal xarakterli antiterror tədbirləri nəticəsində Azərbaycanın dövlət suverenliyi bütün ərazilərdə tam təmin olunmuşdur. Bu yeni siyasi-hüquqi reallıqlar fonunda 2024-cü il 7 fevral tarixində keçirilmiş növbədənkənar prezident seçkiləri müasir Azərbaycan tarixində “Zəfər seçkiləri” kimi səciyyələndirilmiş, Cənab Prezident İlham Əliyevin beşinci dəfə Prezident seçilməsi bütöv və suveren Azərbaycanın bütün ərazilərində keçirilmiş ilk prezident seçkiləri kimi xüsusi siyasi və simvolik məna daşımışdır. Məhz bu Zəfər mərhələsinin davamı olaraq 2025-ci ilin Azərbaycan Respublikasında “Konstitusiya və Suverenlik İli” elan edilməsi Zəfərdən sonra formalaşmış dövlətçilik modelinin hüquqi əsaslarının möhkəmləndirilməsinə, konstitusion quruluşun bütövlüyünün və dövlət suverenliyinin tam, dönməz xarakterinin təsbitinə xidmət etmiş, Cənab Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə müasir Azərbaycan dövlətçiliyinin yeni mərhələyə keçidinin ideoloji və hüquqi çərçivəsini müəyyən etmişdir. Ümumilikdə 2003–2025-ci illər ərzində Cənab Prezident İlham Əliyevin ardıcıl şəkildə xalqın etimadı ilə Prezident seçilməsi və həyata keçirdiyi siyasi, iqtisadi, hərbi və hüquqi tədbirlər Azərbaycan Respublikasının regional güc mərkəzinə çevrilməsini təmin etmiş, Konstitusiya və suverenlik üzərində qurulmuş, Zəfərlə möhkəmlənmiş və uzunmüddətli inkişaf perspektivlərinə malik müasir dövlətçilik modelinin formalaşdırılmasına möhkəm elmi-siyasi əsaslar yaratmışdır.
Maştağa qəsəbəsi, 28 №-li tam orta məktəbin
Tarix müəllimi Həsən Xələfov