
Təhsildə strateji yanaşma və müasir idarəçilik
Yəhya Abbasov peşəkar müəllim və prinsipial idarəçi kimi 244 nömrəli məktəbin inkişafına strateji yanaşma tətbiq edir. O, yalnız inzibati rəhbər deyil, eyni zamanda pedaqoji prosesin fəal iştirakçısıdır. Tədrisin keyfiyyətinin artırılması üçün müəllim heyətinin bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi, metodiki hazırlıqların davamlılığı və innovativ tədris metodlarının tətbiqi onun əsas fəaliyyət istiqamətlərindəndir.
Məktəbdə yeni texnologiyaların tətbiqi, dərslərin rəqəmsal platformalar üzərindən təşkil olunması və şagirdlərin informasiya savadlılığının artırılması istiqamətində atılan addımlar nəticə etibarilə təhsilin səviyyəsinə əhəmiyyətli təsir göstərib. Məktəbin ali məktəblərə qəbul göstəriciləri hər il daha da yüksəlir, müxtəlif fənn olimpiadalarında və layihə yarışmalarında iştirak edən şagirdlərin sayı artır.
Müasir şəraitdə məktəb – sağlam təhsil mühiti
Yəhya Abbasovun rəhbərliyi ilə 244 nömrəli məktəbdə tədris mühiti yalnız akademik biliklərlə deyil, həm də mənəvi dəyərlərlə zənginləşdirilir. Məktəbdə müəllim-şagird-valideyn üçbucağının harmoniyası qorunur. Uşaqların fiziki və psixoloji sağlamlığı, sosial vərdişləri və davranış mədəniyyətinin inkişafı prioritet məsələlərdəndir.
İdman, incəsənət və ictimai fəaliyyətlərə böyük önəm verilir. Məktəbdə təşkil edilən tədbirlər, ədəbi-bədii gecələr, vətənpərvərlik layihələri və maarifləndirici seminarlar təkcə təhsili deyil, milli dəyərlərin də şagirdlərə aşılanmasına xidmət edir.
Dövlət siyasətinə dəstək və milli-mənəvi məsuliyyət
Yəhya Abbasov öz fəaliyyətində Prezident İlham Əliyevin təhsilin inkişafına dair apardığı siyasətə daim sadiq olduğunu nümayiş etdirir. Onun rəhbərliyi ilə məktəbdə vətənpərvərlik tərbiyəsi, dövlətə bağlılıq, şəhid ailələrinə hörmət və sosial həssas qruplara diqqət əsas prinsiplər sırasındadır. Məktəbdə şəhidlərin xatirəsinə həsr olunmuş tədbirlərin təşkili, qazilərlə görüşlərin keçirilməsi, vətən uğrunda canından keçmiş qəhrəmanların öyrədilməsi şagirdlərin milli ruhda böyüməsinə təkan verir.
Pedaqoji nüfuz və gələcəyə baxış
Yəhya Abbasov pedaqoji ictimaiyyət arasında da yüksək nüfuz qazanmış şəxsdir. O, müəllimlərə örnək olacaq idarəçilik qabiliyyəti və intellektual yanaşması ilə seçilir. Müəllimlərin sosial rifahı, şəffaf qiymətləndirmə sistemi və motivasiyaedici mexanizmlərlə işləməsi sayəsində məktəbdə yüksək əmək intizamı formalaşıb.
Onun baxışlarında gələcəyə inam var – o, hər bir şagirdi cəmiyyətin və dövlətin gələcək qurucusu kimi yetişdirmək istəyir və bunun üçün bütün imkanlarını səfərbər edir.
Nəticə
Yəhya Abbasovun rəhbərliyi ilə 244 nömrəli tam orta məktəb bu gün Binəqədi rayonunda nümunəvi təhsil ocaqlarından birinə çevrilib. Bu uğurun arxasında əzm, peşəkarlıq, səmimiyyət və dövlətçilik ruhu dayanır. Belə rəhbərlərin mövcudluğu ölkəmizdə təhsilin inkişafı üçün möhkəm bünövrənin olduğunu göstərir. Yəhya Abbasov bu bünövrənin əsas sütunlarından biridir.
Yəhya Abbasov haqqında yayılan əsassız ittihamlar: Təhsilə sədaqətli rəhbəri qaralamaq mümkün deyil
Son günlər bəzi sosial platformalarda və anonim qaynaqlarda Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu 244 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Yəhya Abbasov haqqında yayılan iddialar – guya məktəbdə rüşvət yığılması, xüsusilə "şagirdlərdən 10 manat tələb olunması" kimi böhtan xarakterli məlumatlar ictimai fikri çaşdırmağa və məktəb rəhbərliyinin nüfuzunu zədələməyə yönəlmiş düşünülmüş qaralama kampaniyasından başqa bir şey deyil.
Aydın şəkildə bildiririk ki, bu tip məlumatlar tamamilə əsassızdır, heç bir hüquqi və inzibati sənədlə təsdiqlənmir və istinad edilən mənbələr ya anonimdir, ya da qərəzlidir. İstənilən rəsmi iddia yalnız hüquqi yollarla – Təhsil Nazirliyi, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və digər müvafiq dövlət qurumları vasitəsilə araşdırıla bilər. Halbuki, bu məsələ ilə bağlı indiyədək rəsmi orqanlara hər hansı sübutlu müraciət daxil olmamışdır.
Yəhya Abbasov uzun illərdir təhsilə və gənc nəslin maariflənməsinə xidmət edən, pedaqoji nüfuzu ilə tanınan, müəllim-şagird münasibətlərində şəffaflıq və məsuliyyət prinsipini əsas tutan bir təhsil təşkilatçısıdır. Onun rəhbərlik etdiyi məktəbdə təkcə tədrisin keyfiyyəti deyil, həm də vətənpərvərlik, mənəvi dəyərlərə hörmət və sosial həmrəylik kimi prinsiplər yüksək səviyyədə qorunur.
Yəhya müəllimin rəhbərliyi altında 244 nömrəli tam orta məktəbdə həyata keçirilən maarifləndirici təşəbbüslər, inklüziv təhsilin inkişafı, şəhid və qazi ailələrinin övladlarına göstərilən diqqət və qayğı, məktəb-inzibati münasibətlərində şəffaflıq prinsipləri onun ictimai nüfuzunun nəticəsidir. Elə bu səbəbdən də, onu böhtanla gözdən salmaq cəhdləri sadəcə cəmiyyətin təhsilə olan inamına kölgə salmaq məqsədi daşıyır.
Unudulmamalıdır ki, təhsil müəssisələrinin nüfuzuna atılan hər bir qara ləkə təkcə bir şəxsə yox, gələcək nəsillərin maariflənməsinə, təhsilin müqəddəsliyinə və cəmiyyətin intellektual inkişafına yönəlmiş zərbədir.
Əgər hər hansı vətəndaşın bu məktəblə bağlı rəsmi narazılığı varsa, bu məsələni mətbuat vasitəsilə deyil, Azərbaycan Respublikasının mövcud hüquqi çərçivəsində – Təhsil Nazirliyinə və müvafiq dövlət orqanlarına sənədli formada təqdim etməlidir. Əks təqdirdə, bu cür iddialar yalnız böhtan xarakteri daşıyır və hüquqi məsuliyyət doğurur.
Yəhya Abbasov kimi təcrübəli və dürüst təhsil işçilərinə qarşı bu cür iddialar nə onun fəaliyyətini dayandıra, nə də təhsilə xidmət missiyasını ləkələyə bilər. Onun fəaliyyəti məktəbin uğurları, şagird nailiyyətləri və cəmiyyətin rəğbəti ilə ölçülür – şər və böhtanla deyil.