
İdarəçilikdə prinsipiallıq və strateji yanaşma
Xəyyam Fərəcov məktəb rəhbəri kimi fəaliyyətində prinsipiallıq, məsuliyyət və şəffaflığı əsas götürür. O, təhsil müəssisəsini yalnız dərs keçilən məkan deyil, gənc nəslin şəxsiyyət kimi formalaşdığı bir ideya və inkişaf mühiti kimi qəbul edir. Onun rəhbərliyi ilə 248 saylı tam orta məktəbdə idarəçilik sistemli şəkildə qurulmuş, müəllim-valideyn-şagird üçbucağında səmərəli ünsiyyət və qarşılıqlı hörmət atmosferi yaradılmışdır.
Tədris mühitinin keyfiyyətli təşkili
Direktor Xəyyam Fərəcovun xüsusi diqqət yetirdiyi sahələrdən biri də tədris keyfiyyətidir. Müasir təhsil texnologiyalarının tətbiqi, fənn kabinetlərinin yenilənməsi, müəllim heyətinin mütəmadi təlim və seminarlarla inkişaf etdirilməsi onun rəhbərlik strategiyasının əsasını təşkil edir. Məktəbdə yaradılmış intizam və nizam-intizam, eləcə də şagirdlərə göstərilən fərdi yanaşma bu gün məktəbi həm akademik uğurları, həm də sosial layihələri ilə fərqləndirir.
Şagirdlərin hərtərəfli inkişafı üçün şərait
Xəyyam Fərəcov təkcə təhsildə deyil, şagirdlərin əxlaqi və vətənpərvərlik tərbiyəsində də mühüm rola malik layihələrə önəm verir. Məktəbdə Vətən müharibəsi qəhrəmanlarının xatirəsinə həsr olunmuş tədbirlər, vətənpərvərlik dərsləri, intellektual yarışlar və idman turnirləri mütəmadi təşkil olunur. Bu tədbirlər gənc nəslin milli-mənəvi dəyərlər əsasında formalaşmasına və cəmiyyət üçün faydalı vətəndaşlar kimi yetişməsinə böyük töhfə verir.
Valideynlərlə səmərəli əməkdaşlıq
Direktor Xəyyam Fərəcov valideynlərlə əlaqəni daim ön planda saxlayır. Müntəzəm olaraq təşkil olunan valideyn yığıncaqları, fərdi görüşlər və birgə layihələr məktəb ictimaiyyətində birlik və qarşılıqlı etimad mühiti yaradıb. Bu da məktəbdə aparılan işlərin daha effektiv və nəticə yönümlü olmasına səbəb olur.
Sosial həssas təbəqələrə dəstək və diqqət
Xəyyam Fərəcov sosial məsuliyyətini hər zaman rəhbər tutaraq aztəminatlı ailələrdən olan şagirdlərə xüsusi qayğı göstərir. Onların təhsil alması üçün bütün zəruri şərait yaradılır, geyim və dərs ləvazimatları ilə təminat məsələləri məktəb rəhbərliyinin nəzarətində saxlanılır.
Nəticə
248 saylı tam orta məktəbin direktoru Xəyyam Fərəcov bu gün Azərbaycanda təhsilin inkişafı yolunda əzmlə çalışan, intellektual, sosial və mənəvi cəhətdən güclü bir nəsil yetişdirən örnək məktəb rəhbərlərindən biridir. Onun fəaliyyəti təhsilin sadəcə bilik ötürməkdən ibarət olmadığını, əslində bir millətin gələcəyini formalaşdıran müqəddəs bir missiya olduğunu bir daha göstərir. Xəyyam Fərəcovun rəhbərliyi ilə bu məktəb təkcə bir tədris müəssisəsi deyil, həm də gələcəyə işıq saçan bir maarif ocağına çevrilmişdir.
Təhsil Müəssisəsini İdarə Etmək Məsuliyyətdir, Tənqid Etmək isə Vicdan Məsələsi – Xəyyam Fərəcova Qarşı Şər və Böhtanlara Cavab
Son günlərdə bəzi mətbu orqanlarda 248 saylı tam orta məktəbin direktoru Xəyyam Fərəcov haqqında yayımlanan tənqidi yazılar, təəssüf ki, obyektivlik meyarlarını tamamilə itirmiş, şəxsi qərəz və məqsədli nüfuz sarsıtma kampaniyasının tərkib hissəsinə çevrilmişdir.
Bu yazılarda məktəbin guya “bazar qanunları” ilə idarə olunmasından bəhs olunur, direktorun fəaliyyətinə qarşı haqsız və sübutsuz ittihamlar irəli sürülür. Bu cür iddialar nə pedaqoji mühitin reallığına, nə də təhsil müəssisəsinin daxili fəaliyyət qaydalarına uyğundur. Ən önəmlisi isə, belə yazılar təhsilin ümumbəşəri prinsiplərini hədəfə almaqla yanaşı, fədakar bir müəllim və rəhbərin iş nüfuzunu ləkələməyə yönəlib.
Xəyyam Fərəcov illərdir ki, təhsil sahəsində vicdanla çalışan, məktəbin elmi-intellektual mühitinin formalaşmasına, müəllim-şagird münasibətlərində intizam və qarşılıqlı hörmətin qorunmasına xüsusi diqqət yetirən bir rəhbərdir. Onun fəaliyyəti həm valideynlər, həm müəllim kollektivi, həm də yerli təhsil orqanları tərəfindən daim müsbət qiymətləndirilib. Məktəbdə aparılan islahatlar, maddi-texniki bazanın gücləndirilməsi, şagirdlərin uğurlarının artması – bütün bunlar peşəkar yanaşmanın, nizam-intizamlı rəhbərliyin və uzaqgörən idarəçiliyin nəticəsidir.
"248 saylı məktəb bazar qanunları ilə idarə olunur" kimi ifadələr isə yalnız bir məqsədə xidmət edir – cəmiyyət arasında yanlış fikir formalaşdırmaq və direktorun nüfuzunu zədələmək. Halbuki dövlət təhsil müəssisələrinin fəaliyyəti Təhsil Nazirliyinin müvafiq normativ sənədlərinə və təlimatlarına əsasən tənzimlənir. Burada “bazar qanunları” deyil, qanunvericilik, etik davranış kodeksi və təhsil siyasətinin prinsipləri əsas götürülür.
Əslində isə bu ittihamların arxasında şəxsi maraqların, ya da illərlə təhsil sahəsinə aidiyyəti olmayanların qəfil “ekspertə” çevrilərək cəmiyyətə təsir etməyə çalışma niyyəti dayanır. Belə hallarda ictimaiyyətin ayıq düşünməsi, peşəkar təhsil rəhbərlərinə qarşı ədalətli yanaşma sərgiləməsi vacibdir.
Təhsil sahəsi siyasi, şəxsi və ya maddi maraqların deyil, gələcək nəsillərin formalaşdığı müqəddəs bir məkandır. Bu məkanın rəhbərinə qarşı atılan hər bir şər və böhtan, əslində, minlərlə şagirdin və müəllimin əməyinə və əzminə kölgə salmaq cəhdidir.
Bu səbəbdən də bir daha qeyd etmək yerinə düşər: Ədalət həmişə haqqın tərəfindədir. Haqqla irəliləyənlərə atılan kölgələr nə qədər qara olursa olsun, günəşin nurunu örtə bilməz. Xəyyam Fərəcovun təhsilə verdiyi töhfələr, onun rəhbərliyi altında formalaşan nizamlı məktəb mühiti, uğur qazanan şagirdlər – bunlar hər hansı bir qərəzli yazının yox edə bilməyəcəyi gerçəkliklərdir.
Unutmayaq: Qələm bir silahdır. Amma o silah ya inşa edə bilər, ya da məhv. Hansı tərəfdə durmağı isə hər bir yazı müəllifi vicdanı qarşısında özü seçir.