Azərbaycan əleyhinə açıqlamaları ilə tanınan iranlı politoloq Ehsan Movakhedian Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğanın İranın Zəngəzur dəhlizinin açılmasına mane olması ilə bağlı sözlərinə reaksiya verib.
Onun sözlərinə görə, İranın Qafqazla bağlı strategiyasının olmaması və rejimin qətiyyətsizliyi Türkiyə və Azərbaycana sərbəst hərəkət etməyə imkan verir.
Movaxedyan əlavə edib ki, Zəngəzur dəhlizinin açılmasında məqsəd Çini Avropa ilə birləşdirməkdir, lakin onun fikrincə, bunun üçün artıq Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu mövcuddur.
Politoloqun fikrincə, Ərdoğanın real məqsədləri bunlardır:
- Türk ölkələri arasında davamlı dəhliz yaradılması və “sionist”lərin və ekstremistlərin İran, Rusiya və Çin sərhədlərinə çəkilməsi;
- İranın beynəlxalq nəqliyyat layihələrində iştirakdan kənarlaşdırılması;
- İranın iqtisadi zəifləməsi;
- İranın dünyada təcrid vəziyyətinin kəskinləşməsi.
Zəngəzur dəhlizi uzunluğu təxminən 40 km olan nəqliyyat layihədir. Bu marşrutun Azərbaycanın qərb rayonları ilə Azərbaycanın Naxçıvan Muxtar Respublikası arasında nəqliyyat əlaqələrinin yaradılması məqsədilə həyata keçirilməsi planlaşdırılır. Beləliklə, Türkiyədən Azərbaycana birbaşa quru marşrutu formalaşır və oradan artıq Xəzər dənizi vasitəsilə Orta Asiya və Çinə çıxış yaranır.
Onun sözlərinə görə, İranın Qafqazla bağlı strategiyasının olmaması və rejimin qətiyyətsizliyi Türkiyə və Azərbaycana sərbəst hərəkət etməyə imkan verir.
Movaxedyan əlavə edib ki, Zəngəzur dəhlizinin açılmasında məqsəd Çini Avropa ilə birləşdirməkdir, lakin onun fikrincə, bunun üçün artıq Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu mövcuddur.
Politoloqun fikrincə, Ərdoğanın real məqsədləri bunlardır:
- Türk ölkələri arasında davamlı dəhliz yaradılması və “sionist”lərin və ekstremistlərin İran, Rusiya və Çin sərhədlərinə çəkilməsi;
- İranın beynəlxalq nəqliyyat layihələrində iştirakdan kənarlaşdırılması;
- İranın iqtisadi zəifləməsi;
- İranın dünyada təcrid vəziyyətinin kəskinləşməsi.
Zəngəzur dəhlizi uzunluğu təxminən 40 km olan nəqliyyat layihədir. Bu marşrutun Azərbaycanın qərb rayonları ilə Azərbaycanın Naxçıvan Muxtar Respublikası arasında nəqliyyat əlaqələrinin yaradılması məqsədilə həyata keçirilməsi planlaşdırılır. Beləliklə, Türkiyədən Azərbaycana birbaşa quru marşrutu formalaşır və oradan artıq Xəzər dənizi vasitəsilə Orta Asiya və Çinə çıxış yaranır.