Bakı sakini işbazların oyununa gəldiyini söyləyir. O, pulunu ödədiyi məhsulu onlayn satışla məşğul olan şəxsdən ala bilmədiyini deyir.
Minval.info xəbər verir ki, “Instagram” platforması üzərində satış həyata keçirən “Passionis_ayaqqabi” səhifəsinin fırıldaqçılıq etdiyi iddia olunur. Belə ki, Bakı sakini S.H adıçəkilən sosial media hesabından ayaqqabı almaq istəyib. O, səhifə admininə alacağı məhsula baxdıqdan sonra ödəniş edəcəyini söyləyib. Lakin qarşı tərəf bununla razılaşmayıb. Admin bildirib ki, ödəmə terminalı vasitəsilə pul hesaba köçürülməli və qəbzin şəkli çəkilib “Instagram”la göndərilməlidir. Daha sonra alınan ayaqqabı müştərinin ünvanına çatdırılacaq.
Şikayətçi şübhləndiyini bildirsə də, ayaqqabı almaqdan vaz keçmədiyini söyləyib:
“Mən nəsə şübhələndim ki, burada nəsə fırıldaq var. Amma dedim, səhv fikirləşirəm. Qızdan kodu istədim və Minay Seyidova adına ödəniş etdim. Mənə problemin olmayacağına söz verdilər. Dediklərinə uyğun, terminalla pulu hesaba köçürdüm və qəbzin şəklini çəkib göndərdim. Məndən ünvanımı və əlaqə nömrəmi istədilər. Çatdırılma vaxtını səhər saat 11-ə danışdıq. Lakin işim çıxdığına görə, onlara yazdım ki, günorta ssat 2-yə gətirsinlər. Amma cavab gəlmədi. Şübhələrim artdı. Hər ehtimala qarşı saat 11-də evdə oldum. Səhifə admini xətdə ola-ola mənə cavab vermirdi. Axırda yazdım ki, sizi polisə verəcəyəm. Bu zaman cavab gəldi ki, nəsə problem olub. Lakin indiyə qədər ayaqqabını gətirməyiblər”.
Şikayətçinin sözlərinə görə, “Passionis_ayaqqabi” səhifəsi və onun sahibəsi Minay Seyidova insanları aldatmağa davam edir.
Qarşı tərəflə əlaqə qurmaq cəhdlərimiz boşa çıxdı. Göstərilən əlaqə nömrəsinə zəng çatmır, mesajlara cavab verilmir.
Minval.info xəbər verir ki, “Instagram” platforması üzərində satış həyata keçirən “Passionis_ayaqqabi” səhifəsinin fırıldaqçılıq etdiyi iddia olunur. Belə ki, Bakı sakini S.H adıçəkilən sosial media hesabından ayaqqabı almaq istəyib. O, səhifə admininə alacağı məhsula baxdıqdan sonra ödəniş edəcəyini söyləyib. Lakin qarşı tərəf bununla razılaşmayıb. Admin bildirib ki, ödəmə terminalı vasitəsilə pul hesaba köçürülməli və qəbzin şəkli çəkilib “Instagram”la göndərilməlidir. Daha sonra alınan ayaqqabı müştərinin ünvanına çatdırılacaq.
Şikayətçi şübhləndiyini bildirsə də, ayaqqabı almaqdan vaz keçmədiyini söyləyib:
“Mən nəsə şübhələndim ki, burada nəsə fırıldaq var. Amma dedim, səhv fikirləşirəm. Qızdan kodu istədim və Minay Seyidova adına ödəniş etdim. Mənə problemin olmayacağına söz verdilər. Dediklərinə uyğun, terminalla pulu hesaba köçürdüm və qəbzin şəklini çəkib göndərdim. Məndən ünvanımı və əlaqə nömrəmi istədilər. Çatdırılma vaxtını səhər saat 11-ə danışdıq. Lakin işim çıxdığına görə, onlara yazdım ki, günorta ssat 2-yə gətirsinlər. Amma cavab gəlmədi. Şübhələrim artdı. Hər ehtimala qarşı saat 11-də evdə oldum. Səhifə admini xətdə ola-ola mənə cavab vermirdi. Axırda yazdım ki, sizi polisə verəcəyəm. Bu zaman cavab gəldi ki, nəsə problem olub. Lakin indiyə qədər ayaqqabını gətirməyiblər”.
Şikayətçinin sözlərinə görə, “Passionis_ayaqqabi” səhifəsi və onun sahibəsi Minay Seyidova insanları aldatmağa davam edir.
Qarşı tərəflə əlaqə qurmaq cəhdlərimiz boşa çıxdı. Göstərilən əlaqə nömrəsinə zəng çatmır, mesajlara cavab verilmir.