Avtobuslar üçün xüsusi hərəkət zolaqlarının təşkili ilə bağlı işlərə hələ 2017-ci ildən başlanılıb.
Bunu Milli.Az-a açıqlamasında Bakı Nəqliyyat Agentliyinin Mətbuat katibi Mais Ağayev pik saatlarda sərnişin dolu avtobusların tıxacda qalması problemi ilə bağlı danışarkən deyib.
Sözçü avtobusları yollardakı sıxlıqdan xilas etmək üçün müvafiq qurumlara təkliflər təqdim olunduğunu bildirib:
Pandemiya bir daha bu zolaqların təşkilinin son dərəcədə vacibliyini ortaya qoydu
"Doğrudur, hazırda 2 küçə və 1 prospektdə avtobuslar üçün xüsusi hərəkət zolaqları təşkil edilib. Lakin təəssüf, bu zolaqların təşkili ilə istədiyimiz nəticəni əldə edə bilməmişik. Həm bu zolaqlar çox az bir məsafəni əhatə edir, yəni bir şəbəkə formasında deyil, həm də nəzarət mexanizimləri istənilən formada deyil. Hazırkı pandemiya bir daha bu zolaqların təşkilinin son dərəcə vacibliyini ortaya qoydu. Bəli, bu gün səhər və axşam pik saatlarında yollarda yaranan sıxlıq halları avtobusların da intervalında gecikmələrə səbəb olur.
21 küçə və prospektdə bu cür zolaqların təşkili nəzərdə tutulub
BNA tərəfindən müvafiq qurumlara təkliflər təqdim olunub. Reallaşması üçün ciddi iş aparılır. Bizim təkliflərdə 21 küçə və prospektdə bu cür zolaqların təşkili nəzərdə tutulub. Avtobus zolaqlarının təşkilinin bir neçə müsbət tərəfləri var. Müsbət cəhətləri ondan ibarətdir ki, avtobusun hərəkət sürəti, intervalı yaxşılaşır, sərnişinlərin orta səyahət sürəti artır, şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edənlər artacaq, insanlar daha çox ictimai nəqliyyatdan istifadəyə meyl göstərəcək, yolun buraxıcılıq qabiliyyəti artır, ictimai nəqliyyatın, infrastrukturun inkişafını sürətləndirir, sərnişindaşıma xidmətlərinin keyfiyyətini və etibarlığının artmasına gətirib çıxarır.
Bu zolaqların olmasının iqtisadi təsirləri də var. Məsəl üçün, bura aiddir şəxsi minik avtomobilindən istifadənin azalması ilə avtomobil, yol və parkinq xərcləri azalır. Avtobusdan istifadə edən hər bir şəxs üçün sərnişindaşıma xidməti göstərən şəxslərin əməliyyat xərcləri azalır (Avtobusların dövriliyi artır, avtobuslararası interval tənzimlənir). Səyahət sayının artması və gedişlərin daha sərfəli olması gəliri artıracaq. Daha az stress faydalı iş əmsalının artmasına təsir göstərəcək. Zolaqlar olduqdan sonra sərnişinlərdə əlavə əsəb, stress olmayacaq və adamın getdiyi, çalışdığı yerdə faydalı iş əmsalı artacaq. Operativ nəqliyyat vasitələri üçün çox mühüm üstünlüyü var, çünki həmin zolaqlardan avtobuslarla yanaşı operativ nəqliyyat vasitələri də (Təcili tibbi yardım, yanğınsöndürmə, polis avtomobilləri) rahat hərəkət edə biləcəklər.
Bu zolaqların olmasının ən üstün cəhətlərindən biri sosial ekoloji təsirlərdir. Biz deyirik insanlar zolaqlar olandan sonra şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edib ictimai nəqliyyatdan istifadə edəcəklər, bu da atmosferə olan tullantıların azamlasına gətirib çıxaracaq. Bu zolaqlar gün ərzində 600 minə yaxın sərnişinə xidmət göstərəcək".
Bunu Milli.Az-a açıqlamasında Bakı Nəqliyyat Agentliyinin Mətbuat katibi Mais Ağayev pik saatlarda sərnişin dolu avtobusların tıxacda qalması problemi ilə bağlı danışarkən deyib.
Sözçü avtobusları yollardakı sıxlıqdan xilas etmək üçün müvafiq qurumlara təkliflər təqdim olunduğunu bildirib:
Pandemiya bir daha bu zolaqların təşkilinin son dərəcədə vacibliyini ortaya qoydu
"Doğrudur, hazırda 2 küçə və 1 prospektdə avtobuslar üçün xüsusi hərəkət zolaqları təşkil edilib. Lakin təəssüf, bu zolaqların təşkili ilə istədiyimiz nəticəni əldə edə bilməmişik. Həm bu zolaqlar çox az bir məsafəni əhatə edir, yəni bir şəbəkə formasında deyil, həm də nəzarət mexanizimləri istənilən formada deyil. Hazırkı pandemiya bir daha bu zolaqların təşkilinin son dərəcə vacibliyini ortaya qoydu. Bəli, bu gün səhər və axşam pik saatlarında yollarda yaranan sıxlıq halları avtobusların da intervalında gecikmələrə səbəb olur.
21 küçə və prospektdə bu cür zolaqların təşkili nəzərdə tutulub
BNA tərəfindən müvafiq qurumlara təkliflər təqdim olunub. Reallaşması üçün ciddi iş aparılır. Bizim təkliflərdə 21 küçə və prospektdə bu cür zolaqların təşkili nəzərdə tutulub. Avtobus zolaqlarının təşkilinin bir neçə müsbət tərəfləri var. Müsbət cəhətləri ondan ibarətdir ki, avtobusun hərəkət sürəti, intervalı yaxşılaşır, sərnişinlərin orta səyahət sürəti artır, şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edənlər artacaq, insanlar daha çox ictimai nəqliyyatdan istifadəyə meyl göstərəcək, yolun buraxıcılıq qabiliyyəti artır, ictimai nəqliyyatın, infrastrukturun inkişafını sürətləndirir, sərnişindaşıma xidmətlərinin keyfiyyətini və etibarlığının artmasına gətirib çıxarır.
Bu zolaqların olmasının iqtisadi təsirləri də var. Məsəl üçün, bura aiddir şəxsi minik avtomobilindən istifadənin azalması ilə avtomobil, yol və parkinq xərcləri azalır. Avtobusdan istifadə edən hər bir şəxs üçün sərnişindaşıma xidməti göstərən şəxslərin əməliyyat xərcləri azalır (Avtobusların dövriliyi artır, avtobuslararası interval tənzimlənir). Səyahət sayının artması və gedişlərin daha sərfəli olması gəliri artıracaq. Daha az stress faydalı iş əmsalının artmasına təsir göstərəcək. Zolaqlar olduqdan sonra sərnişinlərdə əlavə əsəb, stress olmayacaq və adamın getdiyi, çalışdığı yerdə faydalı iş əmsalı artacaq. Operativ nəqliyyat vasitələri üçün çox mühüm üstünlüyü var, çünki həmin zolaqlardan avtobuslarla yanaşı operativ nəqliyyat vasitələri də (Təcili tibbi yardım, yanğınsöndürmə, polis avtomobilləri) rahat hərəkət edə biləcəklər.
Bu zolaqların olmasının ən üstün cəhətlərindən biri sosial ekoloji təsirlərdir. Biz deyirik insanlar zolaqlar olandan sonra şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edib ictimai nəqliyyatdan istifadə edəcəklər, bu da atmosferə olan tullantıların azamlasına gətirib çıxaracaq. Bu zolaqlar gün ərzində 600 minə yaxın sərnişinə xidmət göstərəcək".